Як просуваються сайти

Як просуваються сайти досить складно

Сьогодні з будь-яким питанням або проблемою ми насамперед звертаємося до всезнаючим рядках інтернет-пошукачів, і в них майже завжди по першим же посиланням знаходимо потрібну нам інформацію. Але далеко не всі знають, як ці посилання там з’являються. Вирішивши пролити світло на це питання, ми з’ясували, чим відрізняється Google від «Яндекса» і скільки коштує просунути свій сайт. З цим нам допоміг знайомий, який займається просуванням ресурсів в сеті.GOOGLE АБО «ЯНДЕКС»? У пошукових систем, таких, як Google, приблизно однакові критерії, за якими вони виводять посилання на сайти в свій «топ»: кількість посилань на ваш сайт , кількість сторінок, ключові слова і багато інших. Всіх і не перерахуєш, адже їх більше двохсот. «Яндекс», в свою чергу, використовує зовсім інший алгоритм пошуку, і він набагато корисніше для користувачів мережі. Оперуючи даними, він зводить до мінімуму вплив посилань на позицію сайту в пошуковій системі. Припустимо, якщо є у вас мішок гривень і намір його витратити на просування свого сайту через поширення в мережі посилань на свій ресурс, то знайте, що в Google ви, звичайно, вийдете в «топ», а в «Яндексі» від подібних маніпуляцій навряд чи буде толк. Також, якщо на вашому сайті, наприклад, будуть жовті літери на червоному тлі — нелегкою текст — то не розраховуйте на «топові» позиції. І взагалі, ходять чутки, що у цього пошукача близько півтори тисячі чинників, за якими оцінюються сайти. Максимально швидко в «Яндексі» просувається той, хто регулярно займається своїм ресурсом: покращує його і наповнює контентом. «По популярності в Росії Google і« Яндекс »зараз нарівні», — пояснив нам знайомий фахівець з просування сайтів. «У нас в країні спочатку з’явився« Яндекс », а Google прийшов пізніше, і, можливо, за рахунок цього, за звичкою, майже всі нинішнє платоспроможне населення користується вітчизняним пошукачем. А молодь користується Google, але поки вона не платоспроможна, і це підтверджує власний досвід. З «Яндекса» я заробляю набагато більше, хоч і позиції сайтів у мене в ньому нижче, чим в Google. «Покоління, яке не користується інтернетом, починає поступово йти, а молоде — зі стільця не встане, поки не розбереться куди йому потрібно їхати , скільки це коштує і чи всі його влаштовує. Це молоде покоління ще неплатежеспособно, але скоро прийде їхній час, і грошовий потік в сферу, якою я займаюся, збільшиться в рази.ПОЧЕМ ПОТРАПИТИ В «ТОП»? «Якось я брав на просування сайт товариша. Він мене довго і слізно просив, і я погодився. Три місяці йому допомагав. До мене цим займалася одна з найбільших компаній зі створення та просування сайтів Ingate, якої він щомісяця оплачував мінімальну ставку в п’ятдесят тисяч гривень. А взагалі ціна може бути і понад ста п’ятдесяти тисяч.

Як просуваються сайти відсутності витрат на просування сайту

За фактом, собівартість просування сайту в цьому випадку була близько десяти чи двадцяти тисяч. Чому так сильно завищені тарифи? Та тому що такі компанії — практично монополісти. Вийти на ринок просування сайтів зараз досить складно: вже дуже велика конкуренція, та й потрібен початковий капітал, щоб утримувати штат співробітників, які сидять на окладі ».Є АЛЬТЕРНАТИВА« Особисто я працюю по-іншому. Мої методи трохи нестандартні: я не роблю сайти на замовлення, а створюю їх повністю за свій рахунок, також за свій рахунок займаюся і їх просуванням, але беру невеликий відсоток з прибутку компанії, одержуваної завдяки моєму ресурсу. Адже далеко не всі готові робити собі сайт за п’ятдесят, за сто тисяч гривень. Початківці компанії просто не можуть потягнути такі суми, але якщо проект перспективний, і люди розуміють, що роблять, то сайт для них виходить практично безкоштовним ».« Сьогодні така модель роботи дуже затребувана », — продовжує він. «Завжди ж є бюджет на рекламу. Він буває різним, залежно від проекту. Фактично виходить, що з цього бюджету мені і платять. До того ж клієнти не витрачають гроші на створення сайту. Але їх найбільша вигода не в цьому, а в відсутності витрат на просування сайту, а це коштує найдорожче ». «Іноді буває, що сайт в день відвідує тисяча чоловік, але вони не роблять жодного замовлення. Чому? Навряд чи це випадковість, скоріше, їм щось не сподобалося в дизайні — була незручна навігація, відвідувач не зрозумів, куди «ткнути», щоб зробити замовлення, не знайшов відповіді на питання, що цікавлять його питання, чи його

відштовхнула якась інша інформація, розміщена на сайті. Всі постійно доводиться переробляти з урахуванням поведінки відвідувачів », — поділився власним досвідом Євген. «Є таке визначення, як« конверсія », тобто відсоток людей, які виконали саме ту дію, яку тобі було потрібно: зробили дзвінок, заповнили форму на сайті і т.п. При поліпшенні поведінкових факторів поліпшується і конверсія. Збільшуючи кількість відвідувачів на сайті, потрібно одночасно підвищувати і кількість людей, які скористалися певною послугою. Але цим зараз мало хто займається ».Размер своїх доходів наш знайомий озвучувати не став, хоча ми і питали. Але з огляду на, що він співпрацює з клієнтами лише в довгостроковій перспективі, то суми виходять цілком зіставні з середніми розцінками вищезгаданої компанії Ingate, тільки виплачуються вони не відразу, а поступово, в процесі обороту товару або послуг на його сайтах.

About the author

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *