Що таке методика «мозкового штурму» у вихованні дітей

Що таке методика «мозкового штурму» у вихованні дітей відбувається до того, як

Як проводити «мозкові штурми», щоб допомогти дітям запам’ятати ваші правила

Як же зробити так, щоб вже на підготовчому етапі наші діти слухалися з першого разу і не забували, що не ігнорували і не сперечалися, коли ми їх про щось просимо? Ось було б здорово, якби існувала якась методика, за допомогою якої наші діти зрозуміли і запам’ятали б, що вони повинні робити, і в результаті зробили це без нагадувань? Вона вже існує! Методика під назвою «мозковий штурм» — це ключ до досягнення наших цілей.

«Мозковий штурм» допоможе дітям запам’ятати і регулярно виконувати наші правила і свої щоденні обов’язки. Ця методика збільшує ймовірність того, що ваша дитина буде співпрацювати, надовго фіксуючи правила в своїй довготривалій пам’яті, але це не нагадування.

Коли ми нагадуємо дітям про те, що вони повинні зробити і як вони повинні це зробити, ви помічали, що вони найчастіше навіть не слухають?

Коли ми говоримо нашим дітям, що ми хочемо, щоб вони зробили, ми сподіваємося, що вони сприймуть нас всерйоз, подумають над тим, що ми говоримо, і не забудуть це зробити, і нам не доведеться повторювати це знову і знову. На жаль, коли ми щось говоримо, наші діти сприймають це як чергову нотацію — бла-бла-бла — і моментально перестають нас слухати.

При використанні «мозкового штурму» вже не ви, а ваша дитина сам розповідає, що він повинен зробити, і це справляє позитивний вплив на його пам’ять, а також на його готовність діяти. «Мозковий штурм» є дуже ефективною методикою для розвитку будь-яких звичок.

«Мозковий штурм» відрізняється від нагадування з двох причин:

✓ «Мозковий штурм» відбувається до того, як дитина порушила правило або погано вчинив.

✓ У методиці «Мозковий штурм» говорить тільки ваша дитина, а не ви.

Ви можете застосовувати «мозковий штурм», щоб встановити нові правила і мотивувати всіх їх виконувати або щоб допомогти вашим дітям згадати про вже існуючі правила і щоденних обов’язках і почати сприймати їх серйозно. Я назвала цю методику «мозковий штурм», тому що в ній потрібно добре подумати вам і дитині.

Як проводити «мозковий штурм»

Що таке методика «мозкового штурму» у вихованні дітей почати серйозно ставитися до існуючих

Нижче представлені основні принципи «мозкового штурму», які допоможуть дитині запам’ятати і почати серйозно ставитися до існуючих правил і щоденних обов’язків. Замість того щоб чекати, поки дитина порушить або проігнорує якесь правило, ми проявляємо ініціативу і вирішуємо питання за допомогою «мозкового штурму» раніше в той же день.

Виберіть будь-нейтральне час для проведення «мозкового штурму». Це дуже важливо. Ніколи не намагайтеся проводити «мозковий штурм» відразу після того, як ваша дитина щось накоїв. Нічого не вийде, тому що ви будете роздратовані, дитина — ображений, а можливо і обурений. «Будь-яке нейтральне час» означає час, коли ні ви, ні ваша дитина не поспішайте і обоє перебуваєте в гарному настрої. Подивіться на свою дитину і чекайте, посміхаючись, поки повністю не оволодієте його увагою.

запитуйте; нічого не говорите. Тепер задайте вашій дитині кілька навідних запитань про поведінку, яке ви хочете змінити. Пам’ятайте, що ваша дитина вже знає правила, тому не повторюйте їх. Побудуйте свої питання таким чином, щоб на них не можна було відповісти просто «так» або «ні». Ваше завдання в тому, щоб дитина дійсно задумався, як він відповість на питання.

Ваша дитина відповідає докладно, розповідаючи вам, що він повинен робити. Так як ви вибрали нейтральне час, коли обидва в гарному настрої, ваша дитина, швидше за все, з готовністю буде відповідати на ваші запитання. Чим більш докладний відповідь дитини, тим краще він відкладеться у нього в пам’яті, тому задайте ряд додаткових питань. Єдиний випадок, коли ви можете переключитися з питань на пояснення, — це коли відповідь вашої дитини неповний або неточний. Проясніть, що ви маєте на увазі а потім задайте ще кілька навідних запитань, поки не переконаєтеся, що дитина повністю розуміє правила і щоденні обов’язки.

Вам може здатися, що ця методика відмінно підійде чужим дітям, але ніколи не запрацює з вашою дитиною.

Цей підхід значно відрізняється від тих методів, до яких зазвичай вдаються батьки, і цілком природно припускати, що він не спрацює. У вас, мабуть, з’явилося багато питань з цього приводу. Наприклад, якщо ваша дитина не хоче співпрацювати, вам повинно бути цікаво, як ви зможете змусити його відповідати на ваші запитання. Не турбуйтеся, незабаром я відповім на найбільш поширені питання з приводу «мозкового штурму», а також наведу кілька прикладів діалогів, які ви зможете адаптувати для застосування у вашій родині.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code