Щоб вас помітили: як справити враження без слів

Щоб вас помітили: як справити враження без слів що насправді слухала, однак

У кого більше шансів справити враження на роботодавця і просунутися по службі? У людини, що володіє "виглядом лідера": Він складається з того, як ви себе ведете (авторитетність), як ви говорите (комунікація) і як виглядаєте (зовнішній вигляд). Удосконалювати вигляд лідера ніколи не пізно — це показує і особистий приклад автора однойменної книги Сільвії Енн Хьюлетт, і безліч розказаних нею історій. А почати можна з правильної постави.

Кілька років тому дослідницька команда з Центру інновацій в сфері талантів (США) провела дослідження, в рамках якого опитала майже 4000 фахівців з вищою освітою (включаючи 268 топ-менеджерів), щоб дізнатися, на які якості звертають увагу співробітники і керівники, коли оцінюють того або іншого працівника. Ось які дані вдалося отримати з приводу постави і її впливу на комунікацію.

Історія від дівчини — учасниці нашої фокус-групи. Йшов другий день її роботи в одній з провідних страхових фірм. Відразу після наради начальник відвів її в сторону і покартав за те, що нова співробітниця, згорбившись за столом, Мальований каракулі на листочку паперу. "Щоб такого більше не було, — сказав він їй. — Ти повинна сидіти біля столу прямо, з рівною спиною, дивитися в очі іншим учасникам наради і робити записи. Ти повинна бути уважною!"

Вона спробувала переконати боса, що насправді слухала, однак він нетерпляче махнув рукою: "Може, і так, але ось тільки твоє поведінка свідчила про зворотне".

готові їх уважно слухати — а це, мабуть, найголовніше для ефективної комунікації. Щоб випромінювати присутність духу, необхідно показати, що ви не блукаєте думками десь далеко, а повністю сконцентровані на проблемі. Саме на цьому спотикаються багато з тих, хто бажає вибитися в керівники.

Щоб вас помітили: як справити враження без слів готові їх уважно слухати

Практично всі топ-менеджери, з якими я розмовляла, розповідали про неймовірно здатних чоловіках і жінках, що підірвали власні шанси отримати престижну посаду тим, що за допомогою жестів, помітних і не дуже, проявляли нездатність зберігати концентрацію — причому як раз тоді, коли це було особливо важливо.

Намагайтеся не робити схожих помилок, які демонструють неуважність: чи не клацати ручкою, що не стукати ногою, чи не шарудіти паперами і не лізти в телефон. Наші респонденти й учасники фокус-груп дуже болісно реагували, коли мова заходила про людей, які мають звичку під час наради уткнуться в телефон. Сара, яка працює в рейтинговому агентстві Moody’s, розповідає: "Мене по-справжньому дратує, коли менеджери не слухають мою доповідь і поводяться так, ніби їх час цінніше, чим у інших, — але ж я готувалася до виступу кілька тижнів. Така поведінка позбавляє їх в моїх очах вигляду лідера. Ну хіба може керівник бачити цілісну картину, якщо він не відривається від екрана iPhone?".

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code